Obchodní podminky
Provozovatel: Simona Šmídová, Přízřenická 1023, Modřice 66442, IČ: 74983245 , tel: 731024694, email: sperky-eshop@seznam.cz
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.sperky-ehop.webnode.cz
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání bižuterie a šperků tak, jak je určil prodávající.
Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám otevírací dobu 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova.
Vybranou bižuterii a šperky můžete objednat pomocí nákupního košíku.
Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách pocházejí od výrobců a našich dodavatelů. Pokud se tyto údaje liší od skutečnosti, e-shop za tento fakt nenese odpovědnost. V případě větších nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu neprodleně kontaktovat.
Internetový obchod www.sperky-eshop.webnode.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá bižuterii a šperky v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky.
Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny vyžadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním bižuterie a šperků na adresu uvedenou kupujícím.
V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky, zvláště v případech, kdy je cena za bižuterii a šperky vyšší než obvyklá. V takových případech může být požadována záloha.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Přijmutí Vaší objednávky bude automaticky potvrzeno na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin od podání, bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail ze kterého byla objednávka učiněna a popis objednané bižuterie a šperků.
Pokud se Vám zakoupený šperk nelíbí, neodpovídá vašim představám máte právo jej do 14-ti dnů vrátit. O této situaci nás prosím předem informujte na email sperky-eshop@seznam.cz. Zboží nesmí být požkozeno, ani nošeno, musí být v originálním obalu. Po překontrolování vráceného zboží Vám vrátíme peníze na bankovní účet do 30-ti dní od obdržení vrácené zásilky.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané šperky a bižuterie jsou zasílány Českou Poštou do České a Slovenské republiky ZDARMA.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta bižuterie a šperků, zakoupených v našem e-shopu, je ovlivněna stavem Vámi vybraného zboží:
Zboží skladem - zboží je expedováno do 3 pracovních dní. V horním menu v sekci Šperky skladem si můžete ověřit zda je Vámi vybrané zboží skladem, tato sekce je průběžně aktualizována, může se však stát, že zde uvedené zboží je již vyprodáno, v takovém případě budete neprodleně informováni emailem, nebo telefonicky.
Zboží na objednávku - pokud Vámi vybraný šperk není uveden v kategorii Šperky skladem, jedná se o zboží na objednávku. V případě že učiníte závaznou objednávku tohoto šperku, a šperk Vám nebude dodán do 30 dní bude Vám poskytnuta sleva z ceny šperku ve výši 3%.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby je možné nepoužitou a nepoškozenou bižuterii a šperky vyměnit za jiný druh. Bižuterii a šperky stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výměnou této bižuterie a šperků za jiné hradí kupující.
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobené přepravcem e-shop nezodpovídá.
Na veškerou bižuterii a šperky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není stanoveno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Na co se záruka nevztahuje:
a) závady vzniklé běžným opotřebením
b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku.
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu e-shopu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou
Prosím stahněte si návod jak o šperky pečovat: